منطقه آزاد
 



معنی صحیح صبر

رهبر معظم انقلاب؛

صبر را برایمان بد معنا کرده اند، ما تصورمان از صبر این است که حالا بنشینیم ببینیم اوضاع چه می شود، دست روی دست بگذاریم و صبر کنیم، اگر بدون فعالیت بدون تلاش دست روی دست گذاشتی و نشستی عاقبت بدبختی است ذلت است خواری است بی دینی و بی دنیایی است.
.
.

موضوعات: سیاست, آخر الزمان, از امام خامنه ای (قدس)  لینک ثابت
[شنبه 1398-08-11] [ 12:16:00 ق.ظ ]




عامل پیشرفت و غلبه بر کفار

?#تک_نوشت_های_بصیرتی

رهبر معظم انقلاب:

اگر چنانچه مسلمانان عالم در راه پیشرفت های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی این دو عامل ایمان و صبر را در خود حفظ کنند و همچنان داشته باشند و در پیش بگیرند جامعه ی اسلامی از لحاظ فرهنگی و سیاسی و اقتصادی بر کفار و دشمنان دین غلبه خواهد کرد.
.
.

موضوعات: سیاست, از امام خامنه ای (قدس)  لینک ثابت
 [ 12:08:00 ق.ظ ]




نبود تحلیلی سیاسی، علت گوشه نشینی بزرگان

? #تک_نوشتهای_بصیرتی

رهبر معظم انقلاب؛
چیزی که امیرالمومنین (علیه السلام) را آن طور زیر فشار قرار داد و قدرتمندترین آدم تاریخ را آن گونه مظلوم کرد، نبودن تحلیل سیاسی در مردم بود و الا همه مردم که بی دین نبودند، تحلیل سیاسی نداشتند.

#بصیرت_سیاسی
#مجلس_انقلابی
.
.

موضوعات: سیاست, از امام خامنه ای (قدس)  لینک ثابت
[جمعه 1398-08-10] [ 11:59:00 ب.ظ ]




? عطاالله مهاجرانی: #حوزه_علمیه در چهل سالی که گذشت سازماندهی، نهادسازی و کادر سازی شده است.

?آیت‌الله #خامنه_ای با تدبیر و صرافت لازم از سال 69 درس خارج خود را شروع کردند و در این 30 سال دو سه هزار شاگرد تربیت کردند که با مبانی فکری ایشان آشنا هستند.

?امروز خیلی از روحانیون با زبان دومی غیر از زبان عربی آشنا هستند و به خوبی از اینترنت برای ارتباط با جهان استفاده میکنند.
?اگر قبل از انقلاب به شکل موردی شخصی مثل آیت‌الله مطهری با دانشگاه آشنا بود امروز با نسلی از روحانیون مواجهیم که مراتب دانشگاهی را طی کرده اند و یک جور آمیختگی بین حوزه و دانشگاه وجود دارد.

? مناهج:
۱. دشمن از پیشرفت حوزه علمیه به خوبی آگاه است و برای همین بیشترین سعی را در #روحانیت_ستیزی یا #تقویت_سکولارهای_حوزوی دارد.

۲. #حوزه با وجود تمام اشکالاتی که دارد نسبت به گذشته #رشد داشته، #سیاه‌نمایی فقط موجب ناامیدی و تضییع #طلاب_جوان خواهد شد. امروز بر مدار امید باید به مطالبات حق #حوزه_مطلوب روی آورد.

#مناهج
@Manahejj

ادامه »

موضوعات: سیاست, از امام خامنه ای (قدس), ویدئو ها  لینک ثابت
[سه شنبه 1398-03-28] [ 05:30:00 ب.ظ ]




نظرات عجیب فرقه گنابادیه/ مظلوم‌نمایی دراویش برای تضعیف جمهوری اسلامی بود

مدیرگروه ادیان و مذاهب مرکز مطالعات:
?اعضای فرقه گنابادی برای اقطابشان ادعای جانشینی امام زمان (عج) دارند و اصرار می‌ورزند که اقطاب فرقه گنابادیه مأمور است تا برای امام زمان (عج) از مردم بیعت بگیرند!
?غائله خیابان پاسداران، یک حادثه کاملاً سیاسی بود که از سوی صوفیه گنابادی اتفاق افتاد. این مظلوم‌نمایی‌های آنان با هدف جلب توجه سازمان‌های بین‌المللی و قدرت‌های غربی انجام گرفت تا هم خواسته باشند نظام جمهوری اسلامی را در انظار آنان زیر سؤال برده و هم خودشان را با قدرت آنان تبرئه کنند.

?گفت‌وگوی فارس با حجت‌الاسلام رفیعی به مناسبت سالگرد غائله دراویش در لینک زیر:
? fna.ir/bpk6wo
@Farsna

موضوعات: سیاست, آخر الزمان  لینک ثابت
[پنجشنبه 1397-12-02] [ 09:46:00 ق.ظ ]




?آمریکا یک افسر سابق نیروی هوایی را به جاسوسی برای ایران متهم کرد

?رویترز مدعی شد «مونیکا الفرید ویت» افسر سابق ضداطلاعات نیروی هوایی آمریکا جذب سرویس‌های اطلاعاتی ایران شده است.
?در کیفرخواست صادرشده آمده است، خانم ویت شهروند ایالات متحده و افسر ضداطلاعات نیروی هوایی آمریکا بوده است.
?این کیفرخواست همچنین تصریح کرده ویت به اطلاعات رده سری و فوق سری آمریکا دسترسی داشته است.
?اف‌بی‌آی پیش از این در اطلاعیه‌ای، مونیکا ویت را یک معلم معرفی و اعلام کرده بود که وی از سال ۲۰۱۳ مفقود شده و ممکن است به ایران یا امارات سفر کرده باشد.
?دادستان‌های آمریکایی ادعا کرده‌اند این افسر ضداطلاعاتی اسم رمز و مأموریت‌های یک برنامه مخفیانه پنتاگون برای انجام عملیات‌های اطلاعاتی را در اختیار ایرانی‌ها قرار داده است.
?همچنین ادعا شده که او با اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران همکاری کرده است.

@Farsna

موضوعات: سیاست, اخبار داغ انقلابی  لینک ثابت
[پنجشنبه 1397-11-25] [ 04:25:00 ق.ظ ]




استاد قرائتی

✊ كسی از من پرسید: ما در قرآن برای راهپیمایی هم آیه داریم؟ گفتم بله: قرآن می‌فرماید: «وَ لا یَطَؤُنَ مَوْطِئاً یَغیظُ الْكُفَّارَ وَ لا یَنالُونَ مِنْ عَدُوٍّ نَیْلاً إِلاَّ كُتِبَ لَهُمْ بِهِ عَمَلٌ صالِحٌ إِنَّ اللَّهَ لا یُضیعُ أَجْرَ الْمُحْسِنینَ» (توبه/120)

✊ قدمی را برنمی دارید كه بواسطه آن كفّار به غیظ می‌آیند مگر اینكه در مقابل آن برای شما عمل صالح نوشته می‌شود. «یَطَؤُنَ»: یعنی حركت دست جمعی و راهپیمائی، پس این راهپیمائی هم عمل صالح است…

✊ عمل صالح، نماز و روزه و حج هست، حركتهایی هم كه كفار به غیظ آیند عمل صالح است، مثل راهپیمائی بهمن و قدس، حركتهایی كه از آن كفّار عصبانی می‌شوند.

qaraati.ir

موضوعات: سیاست, اخبار داغ انقلابی  لینک ثابت
[دوشنبه 1397-11-22] [ 06:53:00 ق.ظ ]




فقر مطلق در ایران کمتر از انگلیس است

? فقر مطلق در ایران کمتر از انگلیس است

? بانک جهانی در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد فقر مطلق در ایران کمتر از کشورهایی مثل انگلیس، بلژیک، اسپانیا، کرواسی، یونان و رومانی است.

? @YjcNewsChannel

موضوعات: سیاست, اخبار داغ انقلابی  لینک ثابت
[یکشنبه 1397-11-21] [ 05:05:00 ق.ظ ]




ایدئولوژی جمهوری اسلامی ایران در حال گسترش در ایالات متحده است

#اعتراف_آمریکائیها
?ایدئولوژی جمهوری اسلامی ایران در حال گسترش در ایالات متحده است

بنیاد ضد اسلامی و ضد ایرانی کلاریون در گزارشی نسبت به گسترش ایدئولوژی جمهوری اسلامی ایران در آمریکا احساس خطر کرده و هشدار داد: همانگونه که در گزارش های مربوط به بنیاد الولا و چند پژوهشگر این مرکز پیداست، ایدئولوژی جمهوری اسلامی ایران در حال گسترش در ایالات متحده است.

کلاریون در گزارش خود می نویسد: جمهوری اسلامی ایران، آمریکا را به عنوان شیطان بزرگ یاد می کند و با موفقیت در حال گسترش عقاید نظام خود در سراسر ایالات متحده است.

? yon.ir/oi9FD
? @rasanews_agency

موضوعات: سیاست, صهیونیزم, آخر الزمان, اخبار داغ انقلابی  لینک ثابت
[یکشنبه 1397-08-06] [ 10:36:00 ب.ظ ]




? کلیپ تقطیع شده سخنان رهبر معظم انقلاب چگونه ساخته شد؟

?به‌تازگی کلیپی ۴۶ ثانیه‌ای با عنوان «فایل صوتی [آیت‌الله] خامنه‌ای در جمع فرماندهان ارشد نظام» در فضای مجازی پخش شده که بررسی‌های (خبرگزاری) فارس نشان می‌دهد این کلیپ با تقطیع سخنان رهبر انقلاب در سخنرانی‌های مختلف آماده شده است.

ادامه »

موضوعات: سیاست, سرباز سایبری, اخبار داغ انقلابی  لینک ثابت
[چهارشنبه 1397-05-24] [ 07:32:00 ب.ظ ]
1 3