منطقه آزاد
 



معنی صحیح صبر

رهبر معظم انقلاب؛

صبر را برایمان بد معنا کرده اند، ما تصورمان از صبر این است که حالا بنشینیم ببینیم اوضاع چه می شود، دست روی دست بگذاریم و صبر کنیم، اگر بدون فعالیت بدون تلاش دست روی دست گذاشتی و نشستی عاقبت بدبختی است ذلت است خواری است بی دینی و بی دنیایی است.
.
.

موضوعات: سیاست, آخر الزمان, از امام خامنه ای (قدس)  لینک ثابت
[شنبه 1398-08-11] [ 12:16:00 ق.ظ ]




عامل پیشرفت و غلبه بر کفار

?#تک_نوشت_های_بصیرتی

رهبر معظم انقلاب:

اگر چنانچه مسلمانان عالم در راه پیشرفت های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی این دو عامل ایمان و صبر را در خود حفظ کنند و همچنان داشته باشند و در پیش بگیرند جامعه ی اسلامی از لحاظ فرهنگی و سیاسی و اقتصادی بر کفار و دشمنان دین غلبه خواهد کرد.
.
.

موضوعات: سیاست, از امام خامنه ای (قدس)  لینک ثابت
 [ 12:08:00 ق.ظ ]




نبود تحلیلی سیاسی، علت گوشه نشینی بزرگان

? #تک_نوشتهای_بصیرتی

رهبر معظم انقلاب؛
چیزی که امیرالمومنین (علیه السلام) را آن طور زیر فشار قرار داد و قدرتمندترین آدم تاریخ را آن گونه مظلوم کرد، نبودن تحلیل سیاسی در مردم بود و الا همه مردم که بی دین نبودند، تحلیل سیاسی نداشتند.

#بصیرت_سیاسی
#مجلس_انقلابی
.
.

موضوعات: سیاست, از امام خامنه ای (قدس)  لینک ثابت
[جمعه 1398-08-10] [ 11:59:00 ب.ظ ]




نگرانی به مسئله حجاب به جا و صحیح هست

رهبرانقلاب، در دیدار رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت:

نگرانی نسبت به مسئله #حجاب، بجا و صحیح است.
دشمنان نظام اسلامی صراحتاً می گویند که غلبه بر جمهوری اسلامی و حاکمیت اسلام با جنگ نظامی و تحریم اقتصادی امکان پذیر نیست و باید با نفوذ فرهنگی و تأثیرگذاری بر ذهن ها و مغزها و تحریک هوسها به این هدف رسید.

ما معتقد به بستن فضای فرهنگی کشور نیستیم اما با ولنگاری فرهنگی به‌شدت مخالفیم. در شرایطی هستیم که جبهه مقابل ما و دستگاههای استکباری، همه امکانات فرهنگی و هنری خود را برای ضربه زدن به نظام اسلامی، به‌کار گرفته اند و ما باید برنامه‌ریزی جدی در مقابل این جبهه داشته باشیم.

ابراز نگرانی نسبت به مسئله حجاب در جامعه، بجا و صحیح است.
#حجاب یک #حکم_شرعی و یک مسئله #قانونی است و در این زمینه باید در درجه اول دستگاههای دولتی و حکومتی و مدیران آنها مراقبت کنند تا براساس قانون عمل شود. ۹۸/۵/۳۰

#دادسرای_ارشاد

.

.

موضوعات: از امام خامنه ای (قدس)  لینک ثابت
[پنجشنبه 1398-05-31] [ 06:08:00 ب.ظ ]




? عطاالله مهاجرانی: #حوزه_علمیه در چهل سالی که گذشت سازماندهی، نهادسازی و کادر سازی شده است.

?آیت‌الله #خامنه_ای با تدبیر و صرافت لازم از سال 69 درس خارج خود را شروع کردند و در این 30 سال دو سه هزار شاگرد تربیت کردند که با مبانی فکری ایشان آشنا هستند.

?امروز خیلی از روحانیون با زبان دومی غیر از زبان عربی آشنا هستند و به خوبی از اینترنت برای ارتباط با جهان استفاده میکنند.
?اگر قبل از انقلاب به شکل موردی شخصی مثل آیت‌الله مطهری با دانشگاه آشنا بود امروز با نسلی از روحانیون مواجهیم که مراتب دانشگاهی را طی کرده اند و یک جور آمیختگی بین حوزه و دانشگاه وجود دارد.

? مناهج:
۱. دشمن از پیشرفت حوزه علمیه به خوبی آگاه است و برای همین بیشترین سعی را در #روحانیت_ستیزی یا #تقویت_سکولارهای_حوزوی دارد.

۲. #حوزه با وجود تمام اشکالاتی که دارد نسبت به گذشته #رشد داشته، #سیاه‌نمایی فقط موجب ناامیدی و تضییع #طلاب_جوان خواهد شد. امروز بر مدار امید باید به مطالبات حق #حوزه_مطلوب روی آورد.

#مناهج
@Manahejj

ادامه »

موضوعات: سیاست, از امام خامنه ای (قدس), ویدئو ها  لینک ثابت
[سه شنبه 1398-03-28] [ 05:30:00 ب.ظ ]




جواب نامه ترامپ (2)
موضوعات: از امام خامنه ای (قدس)  لینک ثابت
[پنجشنبه 1398-03-23] [ 08:03:00 ب.ظ ]




جواب نامه  ترامپ (1)
موضوعات: از امام خامنه ای (قدس)  لینک ثابت
 [ 08:00:00 ب.ظ ]




تصویر رهبر انقلاب روی پیراهن قهرمان اوکراینی

? تصویر رهبر انقلاب روی پیراهن قهرمان اوکراینی

?«المار نور علی اف» کشتی گیر اوکراینی آذری الاصل در مسابقات کشتی کشور اوکراین مدال طلا را کسب نمود و با پیراهنی که تصویر رهبر انقلاب بر آن نقش بسته به روی سکوی دریافت جوایز رفت.

@Farsna

موضوعات: اخبار داغ انقلابی, از امام خامنه ای (قدس)  لینک ثابت
 [ 07:37:00 ب.ظ ]